Regulamin Sklepu

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

Niniejszy dokument powstał w trosce o ochronę Twoich praw. Znajdziesz w nim informacje na temat sposobu złożenia zamówienia, formy płatności, warunków zawarcia umowy, a także informację o procedurze odstąpienia od umowy zakupionych produktów.
Pamiętaj, proszę, że postanowienia tego regulaminu nie mają na celu ograniczać ani wyłączać jakichkolwiek praw konsumentów przysługujących Ci na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa. Wszelkie potencjalne wątpliwości będą interpretowane na korzyść konsumenta.

POSTANOWIENIA OGÓLNE
  1. Sklep internetowy jest administrowany przez Aleksandrę Stanulewicz, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą KREM I DOTYK ALEKSANDRA STANULEWICZ, ze stałym miejscem prowadzenia działalności gospodarczej w Warszawie, przy ulicy Ryżowej 45a/103, kod pocztowy 02-495, NIP: 7752318139, REGON: 472936925.
  2. W każdej sprawie związanej z funkcjonowaniem Sklepu proszę o kontakt pod adresem e‑mail: kontakt@salonmarzen.pl
  3. Ten dokument określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy oraz Kupującego.
  4. Za pośrednictwem Sklepu Sprzedawca zapewnia Kupującemu możliwość zawarcia umowy o dostarczenie treści cyfrowych w postaci produktów elektronicznych oraz świadczenie usługi konsultacji zawieranej za pośrednictwem strony internetowej salonmarzen.pl. Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego usługi drogą elektroniczną.
  5. Kupujący zobowiązany jest w szczególności do niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa (treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich). Kupujący zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń.
  6. Wszystkie ceny podane na stronach Sklepu są cenami brutto (razem z podatkiem VAT) w polskich złotych.
  7. Sprzedawca ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów i promocji, których warunki każdorazowo zostaną podane na stronie internetowej Sklepu.
WYJAŚNIENIE DEFINICJI

Na potrzeby niniejszego Regulaminu przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:Dni roboczeDni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.Formularz zamówieniaFormularz zamówienia to usługa elektroniczna, dostępna na stronie internetowej mojego Sklepu, umożliwiająca Ci złożenie zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktu do koszyka oraz określenie warunków umowy sprzedaży, w tym m.in. sposobu płatności, dostawyKlient/>Kupujący
Użytkownik/UczestnikRozumie się przez to Konsumentów, przedsiębiorców, osoby prawne i inne osoby, niebędące Konsumentem, dokonujące zakupów w Sklepie.PrzedsiębiorcaRozumie się przez to Klientów sklepu, którzy nie są Konsumentami oraz nie są osobami fizycznymi zawierającymi umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.KonsumentRozumie się przez to konsumenta w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.Przedsiębiorca na prawach konsumentaOd 1 stycznia 2021 roku część przepisów dotyczących konsumenta stosuje się także do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.ProduktOznacza prezentowany w Sklepie internetowym towar, którego opis jest dostępny przy każdym z prezentowanych produktów.Usługa/KonsultacjaUsługa świadczona przez Aleksandrę Stanulewicz za pośrednictwem strony salonmarzen.pl drogą elektroniczną na zasadach określonych w Regulaminie.SklepOznacza sklep internetowy, z którego właśnie korzystasz i za pośrednictwem którego możesz dokonać zakupu Produktów i Usług.SprzedawcaAleksandra StanulewiczUsługa elektronicznaUsługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu internetowego.Umowa sprzedażyUmowa sprzedaży zawierana (albo zawarta) między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego, dotycząca Produktów oferowanych w Sklepie internetowym.ZamówienieOświadczenie woli składane za pośrednictwem Formularza zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.

PODSTAWOWE WARUNKI KORZYSTANIA ZE SKLEPU
  1. W celu dokonania zakupu oraz korzystania z zakupionego Produktu nie jest konieczne posiadanie przez Kupującego sprzętu komputerowego o szczególnych warunkach technicznych lub innych urządzeń elektronicznych. Wystarczające warunki, dające możliwość korzystania ze Sklepu, to:
    a) dostęp do urządzenia podłączonego do sieci Internet,
    b) zainstalowany i aktualny system operacyjny oraz przeglądarka internetowa,
    c) posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail),
    d) posiadanie pakietu oprogramowania – np. pakietu oprogramowania biurowego Microsoft Office lub jego odpowiednika.
  2. W przypadku gdy Użytkownik nie jest w stanie uruchomić pliku obejmującego zakupiony materiał, proszony jest o kontakt ze Sprzedawcą pod wskazanym na stronie internetowej adresem e-mail.
  3. Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Sprzedawcy oraz osób trzecich.
  4. Klient może skorzystać z pomocy technicznej w razie problemów dotyczących funkcjonowania strony internetowej Sklepu, wysyłając drogą elektroniczną zapytanie na wskazany adres e-mail.
USŁUGI ELEKTRONICZNE 
  1. Za pośrednictwem Sklepu Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego usługi drogą elektroniczną. W Sklepie dostępne są następujące usługi elektroniczne: Formularz zamówienia, Newsletter (otrzymywanie od Sprzedawcy informacji handlowych w formie wiadomości przesyłanych na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej) oraz Konsultacje.
  2. Założenie Konta nie jest konieczne do dokonania zamówienia w Sklepie.
  3. Formularz zamówienia – korzystanie z Formularza zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie internetowym.
  4. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych kroków: po wypełnieniu Formularza zamówienia i po kliknięciu na stronie Sklepu przycisku „Zamawiam i płacę” lub innego równoznacznego.
  5. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z korzystaniem z Usług elektronicznych. Reklamacje można zgłaszać pisemnie lub na adres poczty elektronicznej. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
  6. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
  7. Jeżeli Kupujący zdecyduje się zapisać do Newslettera, Sprzedawca świadczy również drogą elektroniczną na rzecz Kupującego usługę, polegającą na przesyłaniu Kupującemu wiadomości e-mail zawierających informacje o produktach, usługach, aktualnych promocjach. Zapis do newslettera odbywa się poprzez wypełnienie i przesłanie formularza zapisu do newslettera lub poprzez zaznaczenie stosownego checkboxa w procesie składania zamówienia. Kupujący może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania newslettera, klikając przycisk służący do rezygnacji, widoczny w każdej wiadomości przesyłanej w ramach newslettera, lub przesyłając takie żądanie na adres Sprzedawcy.
  8. Usługi świadczone są nieodpłatnie drogą elektroniczną na rzecz Kupującego.
WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY
  1. Zamówienia w Sklepie można składać przez siedem dni w tygodniu, dwadzieścia cztery godziny na dobę.
  2. Kupujący może złożyć zamówienie bez rejestracji w Sklepie.
  3. W Formularzu zamówienia konieczne jest podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia. Dane te to: imię, nazwisko, adres e-mail, dane niezbędne do wystawienia faktury VAT.
  4. Klient składa zamówienie poprzez dodanie produktu do koszyka.
  5. Po dodaniu produktów do koszyka Klient ma możliwość weryfikacji dodanych do koszyka produktów, w tym ich ewentualnego usunięcia lub dokonania zmiany. Na tym etapie Klient może powrócić do dokonywania dalszych zakupów lub przejść do opłacenia zamówienia, klikając odpowiednie przyciski.
  6. Po przejściu do opłacania Klient zostaje przekierowany do ekranu Zamówienia, gdzie uzupełnia dane płatności i wybiera jej sposób.
  7. Po dokonaniu wyboru sposobu płatności i poinformowaniu Klienta o łącznej kwocie zamówienia brutto Klient składa zamówienie, klikając przycisk opatrzony słowami „Kupuję i płacę” lub innym równoważnym sformułowaniem.
  8. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja regulaminu, z którym Kupujący powinien uprzednio się zapoznać.
  9. Poprawne wypełnienie formularzy zakupowych potwierdzane jest na ekranie z wyświetlonym podsumowaniem zamówienia, a w przypadku wyboru płatności za pośrednictwem serwisu PayNow. System płatności online również wysyła informację o numerze zamówienia, na wskazany przez Klienta adres e-mail, na który będą wysłane informacje dotyczące zamówienia w Sklepie oraz zakupiony za pośrednictwem Sklepu produkt elektroniczny.
  10. Płatności należy dokonać niezwłocznie po złożeniu Zamówienia.
  11. W związku z tym, że za pośrednictwem Sklepu internetowego można dokonać zamówienia różnego typu produktów (np. produkt elektroniczny, usługa), między Kupującym a Sprzedającym może zostać zawarta umowa określonego rodzaju:
    a) umowa o dostarczenie treści cyfrowych – dotyczy zamówienia produktów elektronicznych,
    b) umowa świadczenia Usługi Konsultacji.
  12. Z chwilą skutecznego dokonania płatności między Użytkownikiem a Sprzedawcą zawarta zostaje umowa o dostarczenie treści cyfrowej w postaci wybranego przez Użytkownika Produktu elektronicznego. Następnie Użytkownikowi wyświetlona zostaje strona z potwierdzeniem zakupu.
  13. W przypadku zamówień dotyczących zakupu usługi Konsultacji Osoba dokonująca zakupu Usługi Konsultacji musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych.
  14. Osoba dokonująca zakupu Usługi Konsultacji przyjmuje na siebie odpowiedzialność za zapłatę całej ceny za Usługę Konsultacji.
  15. Poprzez złożenie zamówienia na Usługę Konsultacji w Sklepie Internetowym Kupujący potwierdza, iż przed dokonaniem zakupu Usługi Konsultacji udzielone mu zostały szczegółowe informacje na temat świadczonej przez Sprzedawcę Usługi Konsultacji i zapoznał się on z nimi w całości oraz znany jest mu sposób realizacji usługi.
  16. Organizator niezwłocznie po zawarciu Umowy o świadczenie Usług Konsultacji potwierdza jej zawarcie.
  17. W sprawach związanych z realizacją przez Sprzedawcę Usługi Konsultacji lub w z treścią Umowy o świadczenie usług konsultacji Kupujący winien kontaktować się z organizatorem drogą mailową: kontakt@salonmarzen.pl.
PRODUKT ELEKTRONICZNY 
  1. Produkt elektroniczny stanowi treść cyfrową w rozumieniu art. 38 pkt 13 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  2. W ramach umowy zawartej zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu Sprzedawca dostarcza Kupującemu treść cyfrową w postaci nabytego przez Kupującego produktu.
  3. Zakupiony przez Kupującego produkt jest dostępny do ściągnięcia bezpośrednio ze strony zakupu. Istnieje również możliwość, że wysłana zostanie wiadomość e-mail do Kupującego z aktywnym linkiem, pod którym można uzyskać dostęp do zakupionego produktu.
  4. Z chwilą wysłania wiadomości, o której mowa w punkcie powyżej, treści cyfrowe objęte przedmiotem zamówienia uważa się za dostarczone w całości Kupującemu.
  5. Jeśli w opisie produktu na stronie Sklepu wskazano inny termin dostawy produktu, obowiązują zasady wskazane w opisie oferty.
  6. Sprzedawca nie świadczy na rzecz Użytkownika jakiejkolwiek dodatkowej pomocy przy korzystaniu z produktu elektronicznego.
  7. Zabrania się Kupującemu udostępniać innym podmiotom produkt elektroniczny lub dane do swojego Konta.
  8. Zakupiony produkt nie może być przedmiotem odsprzedaży czy dystrybucji i sprzedaży handlowej.
  9. Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta, wyrażając zgodę na wykonanie w pełni usługi przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, utraci w ten sposób prawo do odstąpienia od umowy.
FORMY PŁATNOŚCI
  1. Po złożeniu przez Kupującego zamówienia zgodnie z procedurą opisaną w niniejszym Regulaminie na adres poczty elektronicznej Kupującego zostanie wysłane potwierdzenie dokonania zamówienia w Sklepie.
  2. Dostępna metoda płatności za zamówienie opisana jest na stronie Sklepu i udostępniana Kupującemu podczas składania zamówienia, jest to płatność elektroniczna (realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji o dokonaniu płatności przez Klienta od operatora płatności).
  3. Po kliknięciu przycisku finalizującego „Zamawiam i płacę” (lub innego o równoznacznym brzmieniu) Kupujący zostanie w sposób automatyczny przekierowany do okienka płatności obsługiwanej przez zewnętrznego dostawcę celem dokonania płatności za zamówienie.
  4. Wskazane w Sklepie ceny są cenami brutto, co oznacza, że uwzględniają podatek VAT.
  5. Do każdego zamówienia wystawiany jest dokument potwierdzający dokonanie płatności, który dołączany jest do wiadomości e-mail.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
  1. Administratorem danych osobowych Kupującego jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są w celu obsługi konta użytkownika, realizacji zamówienia oraz ewentualnej obrony, dochodzenia lub ustalenia roszczeń związanych z zawieranymi za pośrednictwem Sklepu umowami sprzedaży.
  3. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies znajdują się w polityce prywatności dostępnej na stronie Sprzedającego.
  4. Korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może się wiązać z zagrożeniem pozyskania oraz modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione. Aby temu zapobiec, Klienci powinni stosować odpowiednie środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia, w szczególności programy antywirusowe, bezpieczną skrzynkę poczty elektronicznej oraz inne chroniące bezpieczeństwo korzystających z publicznej sieci Internet.
  5. Informuję, że jako Sprzedawca nigdy nie zwracam się do Klienta z prośbą o udostępnienie mi hasła w jakiejkolwiek formie.
POWSTRZYMYWANIE SIĘ ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG, ROZWIĄZANIE UMOWY
  1. Z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej, Uczestnik, będący konsumentem w rozumieniu Kodeksu Cywilnego ma prawo odstąpić od Umowy w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia bez podania jakiekolwiek przyczyny. Wzór formularza odstąpienia od Umowy stanowi załącznik Umowy.
  2. W związku z wyrażoną przez Uczestnika zgodą na wykonanie usługi w terminach określonych w Umowie, prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje w przypadku przystąpienia przez Organizatora do wykonania usługi Konsultacji, tj. w przypadku odbycia się Konsultacji.
  3. W przypadku skorzystania przez Uczestnika będącego konsumentem z określonego w ust. 1 powyżej prawa odstąpienia od Umowy po rozpoczęciu Usługi Konsultacji, Uczestnik jest zobowiązany do zwrotu Organizatorowi kosztów świadczeń spełnionych do chwili odstąpienia od Umowy, obejmujących część ceny za Szkolenie obliczonej proporcjonalnie do ilości godzin uczestnictwa Uczestnika w Konsultacji.
  4. W przypadku odstąpienia od Umowy przez Uczestnika będącego konsumentem na zasadach określonych w ust. 1 powyżej, przed przystąpieniem do udziału w Konsultacji, Organizator zwraca Uczestnikowi otrzymane płatności, po ich rozliczeniu zgodnie z ust. 3 powyżej, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia wpłynięcia odstąpienia od Uczestnika. Zwrot płatności dokonany jest przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Uczestnika w pierwotnej transakcji, chyba że Uczestnik wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
  5. Odstąpienie od niniejszej Umowy Uczestnik będący Konsumentem zgłasza w drodze jednoznacznego oświadczenia w formie pisemnej lub mailowej na adres: kontakt@salonmarzen.pl pod rygorem nieważności. Oświadczenie może zostać złożone na formularzu odstąpienia od Umowy, stanowiącego załącznik do Regulaminu.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji, a także do zmiany cen produktów w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
  3. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia publikacji na stronie internetowej Sklepu.
  4. Niniejszy Regulamin został sporządzony na podstawie przepisów prawa polskiego. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta lub innych ustaw mających zastosowanie do działalności i funkcjonowania sklepu internetowego, obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
  5. Postanowienia Regulaminu nie wyłączają możliwości powoływania się przez Klientów na bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa regulujące ochronę praw konsumentów.
  6. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie wykluczają podjęcia kroków prawnych przewidzianych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w stosunku do osób naruszających warunki licencji oraz prawa autorskie.

Formularz odstąpienia od umowy do pobrania

0
    0
    Twoje zakupy
    Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu